loading...
سايت تفریحی هامون
فروشگاه


فروش ویژه لامپ خودرو مدل Multi Color



لامپ خودرو مدل Multi Color، تغيير رنگ لامپ به دلخواه با كنترل. قابل نصب برروی تمامی خودروها.دارای قابليت فلش زن ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 34000 تومان

حبیب بازدید : 207 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

bia2tak.ir-94

 

گفتن اين جملات در زندگي ممنوع

جر و بحث، مشاجره و حتي دعوا براي همه زوج ها پيش مي آيد. اما فرا گرفتن مهارتي که اجازه ندهيد چنين روندي تبديل به روال عادي زندگي مشترک شما شود بسيار مهم و ضروري است.

 

بکار بردن برخي جملات بطور دائم نه تنها کمکي به بهبود وضعيت زندگي شما نمي کند، بلکه آن را بر لبه مشاجرات دائمي و بيهوده قرار مي دهد. پس سعي کنيد با تمرين، از گفتن آنها در جاهايي که ضرورتي ندارد خودداري کنيد.

bia2tak.ir-94

 

گفتن اين جملات در زندگي ممنوع

جر و بحث، مشاجره و حتي دعوا براي همه زوج ها پيش مي آيد. اما فرا گرفتن مهارتي که اجازه ندهيد چنين روندي تبديل به روال عادي زندگي مشترک شما شود بسيار مهم و ضروري است.

 

بکار بردن برخي جملات بطور دائم نه تنها کمکي به بهبود وضعيت زندگي شما نمي کند، بلکه آن را بر لبه مشاجرات دائمي و بيهوده قرار مي دهد. پس سعي کنيد با تمرين، از گفتن آنها در جاهايي که ضرورتي ندارد خودداري کنيد.

1- کي مي خواي کارتو عوض کني؟

قبل از بيان اين دست سوالات از خودتان بپرسيد دقيقا از کدام وجه کار همسرتان گله داريد؟ به جاي آنکه مدام همسرتان را سرزنش کنيد بهتر است جلسات منظمي براي تبادل افکار و نظرات و اطلاعات تان در مورد امکانات شغلي جديد داشته باشيد.

گذشته از اين واقعيت که شغل مردان براي آنها جنبه حيثيتي دارد به خاطر داشته باشيد که تا جايي که ممکن است نبايد درآمد پايين همسرتان را با تلاش ناکافي وي براي تامين رفاه خانواده يکي ببينيد. اگر خودتان شاغليد در مورد کار خودتان صحبت کنيد و هر کاري مي کنيد همسرتان را در جايگاه پاسخگويي اجباري قرار ندهيد.

2- با اون دوستات/ با اون فاميلت

طبيعي است که شما همه دوستان و آشنايان و بستگان شوهرتان را تاييد نکنيد اما اين خيلي غيرطبيعي است که از آنها براي تحقير او استفاده کنيد. با بيان دلايلتان و دادن فضايي که او براي زندگي شخصي اش لازم دارد به دوام زندگي تان کمک مي کنيد.

اگر معاشرت با اطرافيان همسرتان را دوست نداريد به او پيشنهاد دهيد آنها را تنها ببيند. تنها به اين دليل که ازدواج کرده ايد مجبور نيستيد در تمام دقايق يکديگر را همراهي کنيد.

3- شماها خانوادگي اينطور هستيد/تو هم عين باباتي

اگر همسرتان نامرتب است يا مناسبت هاي مهم زندگي تان را فراموش ميکند اين مورد را با خود او حل کنيد و از کشاندن پاي پدر و برادر و بقيه افراد خانواده اش به جريان اجتناب کنيد.

وقتي چنين جمله اي را بکار مي بريد به همسرتان مستقيما اين پيغام را مي دهيد که قصد تحقير او را داريد. بديهي است که بکار بردن جملاتي از اين دست به نقاط ضعفي که در خانواده همسرتان مشاهده کرده ايد اشاره مي کند.

4-مادرم ، فلاني گفت که ممکن است اين کار را انجام بدي

وقتي اين جمله را مي گوييد بي شک يک صحنه براي شوهرتان بازسازي مي شود اينکه شما در مقابل ديگران زندگي شخصي تان و مشکلات آنرا بر ملا کرده ايد. بديهي است از آن پس هر چه از شما بشنود را به ديگران نسبت خواهد داد و بعدها به صفت ناخوشايند دهن بين هم ملقب خواهيد شد.

به جاي همه اينها حتي اگر از يکي از اطرافيانتان به شما هشدار داده شده که همسرتان رفتارهاي بطور مثال کنترل کننده دارد، به جاي بيان آن از قول سوم شخص اين مساله را از طرف خودتان مطرح کنيد.

5- هميشه اينکارو مي کني/ هيچوقت اينکارو نمي کني

اون از وضع غذا خوردنت اون از کارت اون از … با اينکار همسرتان را گيج مي کنيد که دقيقا کدام کارش شما را آزار داده است.

ياد بگيريد دقيقا روي مشکلي که شما را ناراحت کرده تمرکز کنيد. اگر از اينکه شوهرتان جوراب هاي کثيفش را در راهرو انداخته دلخوريد به او نگوييد تو هميشه همينجوري هستي. صريح باشيد و از کلي گويي پرهيز کنيد. اين راه بهتري براي رسيدن به يک زندگي سالم و موفق است.

6- خودم مي توانم، کمک لازم ندارم

شايد باور نکنيد اما اين جمله براي اکثر مردان آثار مخربي دارد. همسر شما مانند هر انسان ديگري از اينکه وجود موثر و مفيدي داشته باشد به خودش افتخار مي کند.

گاه دليل شما براي بيان اين جمله اين است که همسرتان کاري که قصد انجامش را دارد را به خوبي انجام نمي دهد؛ مشاوران معتقدند حتي اگر عملکرد شوهرتان در انجام کاري با شما متفاوت است آن را به شکلي زننده مطرح نکنيد بعدها از اينکه نقش حمايتي همسرتان را از او گرفته ايد پشيمان خواهيد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 871
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 782
  • باردید دیروز : 350
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,307
  • بازدید ماه : 8,132
  • بازدید سال : 38,731
  • بازدید کلی : 922,409
  • کدهای اختصاصی