loading...
سايت تفریحی هامون
فروشگاه


فروش ویژه لامپ خودرو مدل Multi Color



لامپ خودرو مدل Multi Color، تغيير رنگ لامپ به دلخواه با كنترل. قابل نصب برروی تمامی خودروها.دارای قابليت فلش زن ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 34000 تومان

حبیب بازدید : 315 چهارشنبه 24 مرداد 1397 نظرات (0)

 

درمان فلج صورت, همه چیز درباره فلج صورت

فیزیوتراپی نقش مهمی در درمان فلج عصب صورت دارد

 

فلج بل نام قدیمی یک بیماری است که در عصب هفتم صورت رخ می‌دهد. عصب صورت عصبی است که از ساقه مغز شروع می‌شود و ماهیچه‌های صورت را عصب‌گیری می‌کند. این عصب حرکاتی از صورت مانند پلک زدن، حرکات پیشانی، جویدن غذا، سوت زدن و فوت کردن را موجب می‌شود و فلج عصب صورت یا فلج بل، انسان را از انجام چنین حرکاتی بازمی‌دارد.

حبیب بازدید : 361 شنبه 06 مرداد 1397 نظرات (0)



 رژیم غذایی سالم, پاکسازی بدن

خون سیستمی دارد که از فرایندسم زدایی بدن وپاکسازی مواد زائد از خون محافظت می کند

 

پاکسازی خون مسئله مهمی است که بهتر است با رژیم غذایی سالم و رعایت برخی اصول انجام شود تا با مصرف دارو و مکمل.

در ادامه به خوراکی هایی که به پاکسازی خون کمک می کنند، اشاره می کنیم

 

آیا برای پاکسازی خون به رژیم غذایی یا محصول خاصی نیاز داریم؟

خون مسئول انتقال تمام مواد در بدن است، از اکسیژن گرفته تا هورمون ها، عوامل لخته کننده خون، قند و سلول های سیستم ایمنی. در حقیقت برای پاکسازی خون نیازی به یک رژیم غذایی خاص و گران یا خرید انواع مکمل ها ندارید.

 

کبد و کلیه های شما با از بین بردن مواد زائد پاکسازی بدن را به خوبی انجام می دهند. بنابراین بهترین روش برای پاکسازی طبیعی خون این است که به هر طریقی به کلیه ها و کبد خود کمک کنید عملکرد خود را به خوبی انجام دهند.

 

در ادامه به غذاها و گیاهانی اشاره می کنیم که برای حفظ سلامت و تقویت این دو اندام حیاتی، کبد و کلیه ها، ضروری هستند.

حبیب بازدید : 284 جمعه 22 تیر 1397 نظرات (0)

 

بیدار کردن جنین در رحم مادر

برای اینکه جنین در رحمتان حرکت کردن را آغاز کند، می‌توانید راه‌های مختلفی را امتحان کنید

 

اولین باری که وجودش را با تکان خوردنش به شما ثابت می‌کند، هیجان زده اما گیج می‌شوید. احساس می‌کنید تکان خوردن محسوس او در شکم‌تان، یک سوء‌تفاهم بوده و با اشتیاق، به انتظار تکرار شدن این لحظه می‌نشینید. حس کردن تکان خوردن جنین در شکم، یکی از لذت‌بخش‌ترین اتفاقاتی است که در این نه ماه تجربه می‌کنید. اما این سکه روی دیگری هم دارد؛ حس کردن چرخش او در شکم لذت بخش است، اما اگر یک روز وجودش را با این راه به شما ثابت نکند چه؟ اگر فاصله بین تکان خوردن‌هایش بیش از اندازه طولانی شود یا احساس کنید به اندازه روزهای قبل، در رحم شما چرخ نمی‌زند چطور؟


اغلب مادران باردار، درست مثل شما نگران کند یا کم شدن ضرباتی هستند که از روبه‌راه بودن حال جنین خبر می‌دهد. سوالهای متعددی که مادران در هر ملاقات با پزشک در این مورد می‌پرسند، بهانه ما برای نوشتن این مطلب شد. در ادامه، به شما خواهیم گفت که اگر چند ساعت خبری از ضربه‌های جنین به دیواره رحم‌ نشود، چه راه‌هایی را برای به حرکت درآوردنش باید امتحان کنید.

حبیب بازدید : 311 پنجشنبه 14 تیر 1397 نظرات (0)

 

پیشگیری از سقط جنین

 اگر سقط اتفاقی بوده باشد بعد از 3 ماه می‌توان برای بارداری مجدد اقدام کرد

 

 در طول دوران بارداری یکی از مشکلاتی که مادران باردار را تهدید می‌کند، سقط جنين است.  بسیاری از آن‌ها که قبلا این مشکل را داشته‌اند از بارداری مجدد ترس دارند. اغلب مادراني هم كه مي‌خواهند براي بارداري اقدام كنند، اطلاعاتی در مورد این‌که چگونه ممکن است این مشکل به وجود بیاید، ندارند.
 
با متخصص زنان و زایمان در مورد نشانه‌های سقط و این‌که بعد از سقط چه باید کرد و  دلایل و راه‌حل‌های پیشگیری از آن صحبت کرده‌ایم تا به مادران باردار کمک کرده باشیم.

مادر باردار از کجا متوجه شود سقط کرده است؟
معمولا در 3 ماهه اول بارداری 2 علامت وجود دارد که ممکن است مادر باردار را به شک بیندازد که بچه سقط شده است. نشانه‌هایی که این شک را به وجود می‌آورد یکی درد و ديگري خونریزی است. البته در 3 ماهه اول بارداری درد شایع است، دردی شبیه درد عادت ماهانه که این درد مانع خوابیدن مادر و مزاحم زندگی روزمره او نمی‌شود. لک‌بینی در 3 ماهه اول بارداری تهدید به سقط به حساب می‌آید، ولی هرگونه لک‌بینی دلیل بر سقط نیست. 25 تا 30 درصد مادران باردار لک‌بینی دارند که با مراجعه به پزشک متخصص زنان و انجام سونوگرافی دليل آن مشخص می‌شود.

حبیب بازدید : 229 چهارشنبه 06 تیر 1397 نظرات (0)

 

 عوارض بزرگ شدن قلب, درمان بیماری بزرگ شدن قلب

بیماری قلبی نارسایی قلب به این علت پیش می‌آید که عضله قلبی ضخیم یا نازک شده

 

کاردیومگالی (Cardiomegaly) به معنای بزرگ‌شدن قلب است که از یک نارسایی قلب ناشی می شود. نقایص دیواره بین‌بطنی و نارسایی دریچه آئورت نیز می‌تواند موجب کاردیومگالی شود. درواقع کاردیومگالی بیش از آنکه نام یک بیماری خاص باشد، به‌ عنوان علامت بیماری‌های مختلف شناخته‌ می‌شود. بیشتر بیماران نیز در گروه سنی ۵۰ تا۸۰ سال قراردارند.

 

علل بزرگ شدن قلب

به طور کلی بیماری‎های مادرزادی، بیماری‎های دریچه‎ای قلب، عرق کرونر و بیماری‎های خود ماهیچه قلب همگی در درازمدت می‎توانند موجب بزرگی قلب شوند.

در واقع گاهی اوقات برخی بیماری‎های التهاب ماهیچه قلب پیش می‌آید که باعث بزرگ شدن سایز قلب می‌شود. همچنین اگر عروق کرونری دچار مشکل شوند، بافت ماهیچه‎ای ضخامت خود را از دست می‌دهد و فشار خون باعث گشادی قلب می‌شود.

فروشگاه

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 871
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 386
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 1,970
  • بازدید سال : 32,569
  • بازدید کلی : 916,247
  • کدهای اختصاصی