loading...
سايت تفریحی هامون
فروشگاه


فروش ویژه لامپ خودرو مدل Multi Color



لامپ خودرو مدل Multi Color، تغيير رنگ لامپ به دلخواه با كنترل. قابل نصب برروی تمامی خودروها.دارای قابليت فلش زن ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 34000 تومان

حبیب بازدید : 236 چهارشنبه 06 تیر 1397 نظرات (0)

 

راههای افزایش میل جنسی

برای رسیدن به رضایت در فعالیت جنسی، داشتن قدرت جنسی کافی بسیار مهم است

 

یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای همه‌ی مردها این است که در رابطه‌ی جنسی عالی عمل کنند. برای رسیدن به بیشترین میزان رضایت و لذت در فعالیت جنسی، داشتن قدرت جنسی کافی بسیار مهم است.

 

اما خیلی از مردها نمی‌توانند در فعالیت‌های جنسی خود عملکرد خوبی داشته باشند. مردهایی که کمبودها و نارسایی‌هایی در توان جنسی خود دارند معمولا پریشان و نگرانند و از این بابت که نمی‌توانند خود و همسرشان را راضی کنند احساس افسردگی می‌کنند. به مرور زمان این ناراحتی‌ها می‌توانند موجب مشکلات جسمی و روحی فراوانی بشوند. در برخی موارد، مردهایی که از ناتوانی‌های جنسی رنج می‌برند، حتی نمی‌توانند بچه‌دار شوند. در این مطلب راهکارهایی موثر و طبیعی به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید توان جنسی خود را افزایش بدهید.

حبیب بازدید : 175 چهارشنبه 06 تیر 1397 نظرات (0)

 

 

طراحی خانه با گیاهان,استفاده از گیاهان در اتاق خواب

انتخاب گیاهان برای منزل از لحاظ شکل، جنس و نحوه مراقبت آن ها بسیار اهمیت دارد

 

استفاده از گیاهان به عنوان اکسسوری در دکوراسیون منزل در سال های اخیر بسیار رواج یافته است. گیاهان این عناصر تزئینی دارای اثرات درمانی نیز هستند و باعث بهبود هوا و دفع انرژی منفی از منزل شما می گردند. ما در این مطلب نکات جالبی در مورد استفاده از گیاهان در دکوراسیون منزل برای شما جمع آوری کرده ایم با ما همراه باشید :

حبیب بازدید : 229 چهارشنبه 06 تیر 1397 نظرات (0)

 

 عوارض بزرگ شدن قلب, درمان بیماری بزرگ شدن قلب

بیماری قلبی نارسایی قلب به این علت پیش می‌آید که عضله قلبی ضخیم یا نازک شده

 

کاردیومگالی (Cardiomegaly) به معنای بزرگ‌شدن قلب است که از یک نارسایی قلب ناشی می شود. نقایص دیواره بین‌بطنی و نارسایی دریچه آئورت نیز می‌تواند موجب کاردیومگالی شود. درواقع کاردیومگالی بیش از آنکه نام یک بیماری خاص باشد، به‌ عنوان علامت بیماری‌های مختلف شناخته‌ می‌شود. بیشتر بیماران نیز در گروه سنی ۵۰ تا۸۰ سال قراردارند.

 

علل بزرگ شدن قلب

به طور کلی بیماری‎های مادرزادی، بیماری‎های دریچه‎ای قلب، عرق کرونر و بیماری‎های خود ماهیچه قلب همگی در درازمدت می‎توانند موجب بزرگی قلب شوند.

در واقع گاهی اوقات برخی بیماری‎های التهاب ماهیچه قلب پیش می‌آید که باعث بزرگ شدن سایز قلب می‌شود. همچنین اگر عروق کرونری دچار مشکل شوند، بافت ماهیچه‎ای ضخامت خود را از دست می‌دهد و فشار خون باعث گشادی قلب می‌شود.

حبیب بازدید : 256 دوشنبه 04 تیر 1397 نظرات (0)



سم‌زدایی سیستم لنفاوی ,تقویت سلامت و انرژی بدن

رژیم غذایی از جمله عوامل کلیدی در سلامت انسان محسوب می شود

 

همه ما می دانیم که بدن انسان دارای یک سیستم لنفاوی است، اما آیا به واقع می دانید این مجموعه چه کاری انجام می دهد و تا چه اندازه برای سلامت کلی انسان مهم است؟

 

سیستم لنفاوی مایع لنفاوی را از بافت های بدن به سیستم گردش خون حمل می کند. مایع لنفاوی گلبول های سفید خون را در سراسر بدن انسان حمل می کند و این سلول ها به مبارزه با عفونت کمک می کنند. لنف اسیدهای چرب و چربی ها را از دستگاه گوارش، و مواد سمی را از خون جذب و به سمت سیستم گردش خون انتقال می دهد. لنف گلبول های سفید خون را از غدد لنفاوی به استخوان ها انتقال می دهد.

حبیب بازدید : 216 دوشنبه 04 تیر 1397 نظرات (0)

 

رژیم درمانی, میوه تصفیه خون

 مصرف منظم سیر به کاهش فشار خون، بهبود گردش خون وکاهش کلسترول بد منجر می شود

 

خون مسئول حمل و نقل عناصر به سلول های بدن شما است و وظايف از جمله حمل مواد زائد حاصله از متابوليسم سلولى به دستگاه ‌هاى دفع، انتقال ترکيبات و مواد مترشحه از غدد داخلى به بافت ‌هاى مربوطه، پخش حرارت به تمامى نقاط بدن، به ‌طورى که گرماى بدن هميشه ثابت بماند و کمک به ايجاد ايمنى به‌ منظور دفاع در برابر بيمارى‌ ها را به عهده دارد.

 

با این حال خون شما ممکن است بنا به دلایلی مانند فعالیت فیزیکی ناکافی، رژیم غذایی سرشار از پروتئین حیوانی، فقدان غذای سالم، و ... دچار سمیت شده و شما را در معرض خطراتی چون حمله قلبی و یا سرطان قرار دهد.

 

با این حال راهکارهای موثری برای تمیز نگه داشتن خون و تصفیه آن وجود دارد از جمله مصرف 7 غذای گیاهی:

 

سیر: مصرف منظم سیر به کاهش فشار خون، بهبود گردش خون و کاهش کلسترول بد منجر می شود. سیر علاوه بر این باعث محافظت از شریان ها، بخصوص آئورت، شریان های عروق کرونر و مغز می شود؛ آنهم با افزایش جریان خون به اندام های بدن.  سیر غنی از ترکیبات سولفوریک (آلیسین) است که منجر به خلاص شدن خون از سموم می شود و همچنین ریزش مو را نیز متوقف می کند.

 

قاصدک: حاوی مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی ضروری است که دستگاه گوارش را از سموم پاک می کند و به درمان بیماری های کبد و حذف سموم خون نیز کمک می نماید. ساده ترین راه برای مصرف این گیاه در قالب جوشاندن برگ آن و نوشیدن آن بصورت چای است. شما همچنین می توانید چای قاصدک را جایگزین قهوه کنید و روزی 3 بار آن را بنوشید.

فروشگاه

تعداد صفحات : 172

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 871
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 336
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 432
  • بازدید ماه : 2,166
  • بازدید سال : 32,765
  • بازدید کلی : 916,443
  • کدهای اختصاصی